Priser er inkl. moms

Hurtig levering

Mediq logo
ErnæringInkontinensStomiDiabetesHåndkøb og sygeplejePersonlig plejeHusholdning

Bevillinger

Vi har samlet svar på de hyppigst stillede spørgsmål omhandlende bevillinger.


.

Hvor kan jeg se, hvilke produkter jeg er bevilliget?

Når du er logget ind på Mit Mediq, klikker du blot på “Bevillinger og tilskud” øverst i højre hjørne – ud for dit navn. Her kan du se præcis, hvilke produkter din bevilling dækker og hvor meget du har tilbage på din bevilling.


Hvordan får jeg tilføjet/ændret et produkt på min bevilling?

Kontakt din kommune. De vurderer dit behov og kan ændre bevillingen, så nye produkter ændres eller tilføjes. Når ændringen er godkendt, får Mediq automatisk besked.


Hvorfor er der egenbetaling på et produkt, jeg bestiller?

Egenbetaling kan skyldes:

  • At din bevilling ikke dækker det ønskede produkt
  • At du har overskredet mængden, der er bevilget

Har du spørgsmål til egenbetaling, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice.



Udforsk andre ofte stillede spørgsmål og svarene hertil