Priser er inkl. moms

Hurtig levering

Mediq logo
ErnæringInkontinensStomiDiabetesHåndkøb og sygeplejePersonlig plejeHusholdning

Levering

Vi har samlet svar på de hyppigst stillede spørgsmål omhandlende levering, når du shopper hos Mediq.


.

Hvor hurtigt modtager jeg min ordre?

Vi bestræber os på dag-til-dag-levering. Du modtager en ordrebekræftelse med forventet leveringsdato. Du kan for nu ikke selv tilgå link for track & trace, men dette arbejder vi på. Du er dog altid velkommen til at kontakte kundeservice, som kan informere dig om, hvor langt din ordre er.

Hvordan leveres mine produkter?

Alle ordrer sendes med pakkepost. Vi leverer ikke i weekenden, og det er ikke muligt at afhente varer direkte hos Mediq.

Du kan vælge mellem:

  • Levering til din adresse
  • Levering til din arbejdsplads eller anden valgfri adresse
  • Flexlevering (afleveres selvom du ikke er hjemme)

Hvordan vælger jeg en anden leveringsadresse?

Når du bestiller dine produkter, kan du ændre din leveringsadresse direkte i kurven – hvis du fx ønsker levering til et plejecenter, hospital eller en pårørende.

Det er i øjeblikket ikke muligt at ændre din faste leveringsadresse i Mit Mediq. Ønsker du at rette din eksisterende adresse, bør du kontakte Mediqs kundeservice på mail kundeservice@mediqdanmark.dk eller tlf. nr. 36 37 91 30.


Hvad koster fragten?

Fragtprisen vises i indkøbskurven, før du gennemfører din ordre. Fragtbeløbet afhænger af din kundeprofil samt eventuelle aftaler med din kommune, når du shopper bevillingsvarer. I kurven kan du se, hvor meget du skal betale i fragt. Vi arbejder pt. at tydeliggøre i kurven, hvor meget du skal shoppe for, for at opnå gratis fragt.

Bemærk: Ved forsendelser til Færøerne og Grønland opkræves et særskilt forsendelsesgebyr efter gældende takster.


Kan jeg få leveret i weekenden?

Nej. Vi leverer kun på hverdage, da al levering sker via pakkepost.


Sender I til udlandet?

Ja vi sender til adresser i Danmark, samt Grønland og Færøerne. Ved forsendelser uden for Danmark pålægges et særskilt forsendelsesgebyr efter gældende takster.


Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse – hvad gør jeg?

Du skulle gerne have modtaget din ordrebekræftelse på e-mail. Husk at kigge i din spammappe/uønskede mails. Hvis du ikke har modtaget noget inden for et par timer, kan du kontakte kundeservice på mail kundeservice@mediqdanmark.dk eller tlf. nr. 36 37 91 30, for at sikre, at din ordre er gået igennem.


Jeg har ikke modtaget min ordre – hvor er den henne?

Du kan for nu ikke selv tilgå link for track & trace, men dette arbejder vi på, så det fremgår under din ordrehistorik. Du er dog altid velkommen til at kontakte kundeservice, som kan informere dig om, hvor langt din ordre er, enten via mail kundeservice@mediqdanmark.dk eller tlf. nr. 36 37 91 30.


Mit produkt er i restordre – hvad gør jeg?

Hvis et produkt er midlertidigt udsolgt, fremgår det i din ordrebekræftelse og under din Ordrehistorik i Mit Mediq.

Du kan vælge at:

  • Annullere produktet der er i restordre
  • Annullere produktet der er i restordre og få tilsendt et alternativ i stedet
  • Afvente varen – vi sender den, så snart den er på lager

Pt. er det ikke muligt selv annullere produktet. Ønsker du dette skal du kontakt kundeservice på mail kundeservice@mediqdanmark.dk eller tlf. nr. 36 37 91 30.



Udforsk andre ofte stillede spørgsmål og svarene hertil