Priser er inkl. moms

Hurtig levering

Mediq logo
ErnæringInkontinensStomiDiabetesHåndkøb og sygeplejePersonlig plejeHusholdning

Returnering og reklamation FAQ

Vi har samlet svar på de hyppigst stillede spørgsmål omhandlende Mediqs politik om returnering og reklamation.


.

Er det muligt at returnere et produkt købt hos Mediq?

Ja – du har 14 dages fortrydelsesret, hvis produktet er købt via webshoppen og ikke er brudt, beskadiget eller undtaget af hygiejnehensyn, såsom fødevarer og klinisk ernæring.

Ønsker du at returnere et produkt, betaler du selv for returfragten. Du bedes kontakte kundeservice på mail kundeservice@mediqdanmark.dk eller tlf. nr. 36 37 91 30 for at modtage en returlabel og returvejledning, så vi kan sikre korrekt behandling af returneringen.


Kan alle produkter returneres?

Nej. Fødevarer og klinisk ernæring tages som udgangspunkt ikke retur, da de ikke må gensælges. Sterile varer og målsyede produkter tages kun retur, hvis emballagen er ubrudt og efter aftale.


Kan jeg fortryde en ordre, hvis den er afsendt?

Hvis varen allerede er afsendt, kan du benytte din fortrydelsesret ved at returnere varen inden for 14 dage. Du kan kontakte kundeservice for at få en returadresse og vejledning.


Hvordan reklamerer jeg over et produkt købt hos Mediq?

Kontakt kundeservice så hurtigt som muligt, og oplys hvad fejlen er. Du har 24 måneders reklamationsret på varer købt som privatperson.


Der var en fejl i min ordre – hvad gør jeg?

Kontakt kundeservice hurtigst muligt. Ved fejl eller mangler sørger vi for at rette op ved ombytning, kreditering eller ny forsendelse.



Udforsk andre ofte stillede spørgsmål og svarene hertil