Priser er inkl. moms

Hurtig levering

Mediq logo
ErnæringInkontinensStomiDiabetesHåndkøb og sygeplejePersonlig plejeHusholdning

Mit Mediq

Få svar på, hvordan du logger ind, ser dine ordrer og bruger din profil – så du kan få et nemt overblik i hverdagen.



Hvad er Mit Mediq?

Mit Mediq er din personlige profil hos Mediq. Her får du adgang til en række fordele, som gør det nemt og hurtigt at bestille dine produkter, når du har brug for dem.


Hvordan logger jeg ind på min profil?

Du logger ind på din profil ved at klikke på ”Log ind” øverst i højre hjørne på mediqdanmark.dk. Herefter indtaster du dit brugernavn og adgangskode – og så er du i gang.


Hvordan logger jeg ind, hvis jeg har glemt adgangskode eller brugernavn?

Har du glemt din adgangskode klikker du på ”Glemt adgangskode” på log-in siden, hvor du skal indtaste dit brugernavn. Du vil herefter få mulighed for at nulstille din adgangskode via et link i en email vi sender til din mail. Dette kræver dog, at vi har en email tilknyttet til din konto. Hvis du ikke har en email tilknyttet din konto skal du kontakte kundeservice for support til at logge ind.

Har du glemt dit brugernavn bør du kontakte Mediqs kundeservice på tlf. nr. 36 37 91 30 eller mail kundeservice@mediqdanmark.dk, så hjælper vi dig videre.


Hvordan får jeg en profil hos Mediq?

Du får automatisk en personlig profil hos Mediq, når vi har modtaget din grønne recept eller kommunale bevilling. Du kan derfor ikke selv oprette en profil, men du modtager en e-mail eller et brev i din e-Boks med dine loginoplysninger.

Hvis du ikke har en grøn recept eller bevilling, kan du stadig handle som gæst i webshoppen, uden at oprette en profil.


Hvilke fordele er der ved at have en profil hos Mediq?

Med en profil får du adgang til en række fordele, der gør det nemt og hurtigt for dig at bestille dine produkter:

  • Gem dine foretrukne produkter i en favoritliste
  • Hurtig genbestilling og overblik over dine ordrer
  • Mulighed for at annullere ordrer, hvis en vare fx ikke er på lager
  • Samlet overblik over dine grønne recepter og bevillinger

Hvor kan jeg se mine ordrer?

Du kan finde dine tidligere og aktuelle ordrer under fanen Ordrehistorik i din profil.


Hvordan ændrer jeg min leveringsadresse?

Når du bestiller dine produkter, kan du ændre din leveringsadresse direkte i kurven.

Det er i øjeblikket ikke muligt at ændre din faste leveringsadresse i Mit Mediq. Ønsker du at rette din eksisterende adresse, bør du kontakte Mediqs kundeservice på tlf. nr. 36 37 91 30 eller mail kundeservice@mediqdanmark.dk.


Hvad er en favoritliste?

Din favoritliste er en oversigt over de produkter, du tidligere har bestilt og de favoritter du selv har gemt. Når du har en favoritliste, kan du nemt og hurtigt genbestille dine foretrukne produkter, uden at skulle søge dem frem hver gang.


Hvordan laver jeg en favoritliste?

Du laver en favoritliste ved at klikke på det lille hjerte ved produkter. Så bliver produktet automatisk tilføjet til din favoritliste. Du finder listen under din profil, eller ved at klikke på hjerte-ikonet ved siden af indkøbskurven i toppen af siden.


Hvor finder jeg min favoritliste?

Du finder din favoritliste under Mit Mediq ved at klikke på dit navn øverst til højre og vælge fanen Favoritter. Du kan også klikke på linket her.

Har du tidligere brugt genbestillingslisten? Så vil du opleve, at favoritlisten fungerer nogenlunde på samme måde.


Hvor finder jeg genbestillingslisten?

Genbestillingslisten har skiftet navn og hedder nu din favoritliste.

Du finder din favoritliste under Mit Mediq, ved at klikke på dit navn i øverste højre hjørne. Her vælger du fanen Favoritter. Du kan også klikke her.

For at tilføje et produkt, klikker du på hjertet ud for produktet. Ønsker du at fjerne det igen, klikker du bare på hjertet én gang til.


Kan jeg ændre mine favoritter?

Ja. Du kan altid tilføje eller fjerne produkter ved at klikke på hjertet ud for produktet.


Kan jeg give andre adgang til min profil?

Ja. Har du en pårørende, værge eller hjælper, der skal kunne logge ind, kan du kontakte Mediqs kundeservice på tlf. nr. 36 37 91 30 eller mail kundeservice@mediqdanmark.dk og anmode om oprettelse af en ekstra bruger.


Hvad gør jeg, hvis et produkt er i restordre?

Hvis et produkt midlertidigt er udsolgt, vil det fremgå af din ordrebekræftelse og under Ordrehistorik i din profil. Du kan vælge at:

  • Annullere produktet i restordre og bestille noget andet (kontakt kundeservice for dette)
  • Vente på varen – vi sender den så snart den er på lager


Udforsk andre ofte stillede spørgsmål og svarene hertil